3 maart 2018

Zondagsrust: oproep om voorbede

Onderstaande oproep is door het bestuur van SGP Rijssen-Holten verzonden aan alle kerken in Holten en Rijssen:

"Zoals u ongetwijfeld weet zijn er D.V. 21 maart gemeenteraadsverkiezingen in onze gemeente.

Diverse zaken die deze verkiezingen aangaan zijn de laatste tijd in het nieuws geweest (denk aan de eventuele zondagsopenstelling van winkels in Holten). Hieraan is duidelijk te zien dat van alle kanten geprobeerd wordt ons christelijke gedachtegoed zoveel mogelijk naar de rand van de samenleving te dringen of er zelfs geheel uit te wissen.

Als bestuur van de plaatselijke SGP Kiesvereniging Rijssen-Holten willen we u graag oproepen om onze gemeente mee te nemen in de voorbede in uw kerkelijke gemeente (in het bijzonder op de biddag van D.V. 14 maart) in de hoop dat deze pogingen van de vorst der duisternis teniet gedaan mogen worden.

Ook willen we vragen uw gemeenteleden op te roepen trouw op te komen tijdens de verkiezingen om SGP te stemmen.

We hopen en bidden dat de Heere onze zwakke pogingen nog wil zegenen en ons onverdiend zou willen verblijden door een gunstige uitslag, en dat het mag strekken tot Zijn eer en uitbreiding van Zijn koninkrijk en tot afbreuk van het rijk van de satan.

Met vriendelijke groeten,
Het bestuur van de plaatselijke kiesvereniging SGP Rijssen-Holten"