8 februari 2014

Verkiezingstijd

Verkiezingstijd! De SGP Rijssen-Holten zal in diverse media te vinden en te horen zijn. Daarnaast neemt onze lijsttrekker, Ben Beens, deel aan verschillende debatten.

• Dinsdag 11 februari. Politiek Café in het Parkgebouw, georganiseerd door De Goede Woning.
  • Dinsdag 25 februari van 20.00 - 21.00 uur. Ben Beens is te horen op Radio 350.
  • Dinsdagavond 4 maart. Debatavond in de Fruytier. Dit wordt uitgezonden door de Reformatorische Omroep.
  • Vrijdagmiddag 7 maart, van 13.30 - 15.00 uur. Debat in de Fruytier voor leerlingen en leraren o.l.v. Riekelt Pasterkamp.
  • Zaterdag 15 maart. Open dag in het Gemeentehuis. Daar worden rondleidingen georganiseerd. Daarnaast zijn in de hal verkiezingskramen te vinden, vindt er een raadsvergadering plaats en wordt Tubantia een debat georganiseerd. Info volgt nog vanuit de gemeente De SGP-fractie zal zich hier dus ook presenteren.
  • Zaterdagavond 15 maart. Politieke avond in het Kulturhus in Holten. De lijsttrekkers van alle partijen worden verwacht.
  • Maandagavond 17 maart. Verkiezingsavond van onze partij. Tevens is er een groot Radio 350-debat in het Parkgebouw, dit naar aanleiding van alle radio-uitzendingen van de diverse partijen. Ben Beens neemt deel aan het debat en later aan de SGP-verkiezingsavond.