10 september 2013

Toekomstideeën

De gemeenteraadsverkiezingen staan voor de deur. Maart 2014 is het zover. Dat betekent dat de verschillende fracties in de gemeenteraad zich aan het beraden zijn op hun verkiezingsprogramma voor de periode 2014 - 2018.

De Rijssen-Holtense SGP fractie vormt hierop geen uitzondering en is volop bezig om het eigen profiel nog eens te doordenken en om lokale speerpunten te benoemen die werkelijk hout snijden in deze lastige economische tijden. De fractie is enthousiast over de uitkomsten van dit traject en geeft dit als volgt weer.

Wij zijn enthousiast over de uitkomsten van het traject en willen deze dan ook graag met u als de (potentiële) kiezer delen. Wij zijn echter vooral ook benieuwd naar uw mening. Wij denken namelijk dat u als inwoner van onze gemeente als geen ander weet wat deze gemeente nodig heeft. Graag willen wij daarover met u in gesprek om onze eigen inzichten te spiegelen aan uw ideeën en om zo samen een stap vooruit te zetten.

Durft u dit gesprek met ons aan? Reserveert u dan de avond van 3 september aanstaande in uw agenda. Het is een open avond bij de Poort van Twente aan de Enterstraat 188, waarbij u de hele avond welkom bent. Inloop is mogelijk van 19.30 tot 21.30 uur.

Wij zien uit naar uw komst en uw frisse ideeën voor onze mooie gemeente Rijssen-Holten.