7 november 2017

Reis mee naar de Mars voor het Leven

Gaat u mee?

Op D.V. zaterdag 9 december wordt de 25e Mars voor het Leven georganiseerd in Den Haag door de Stichting Schreeuw om Leven. Daarmee wordt de Week van het leven afgesloten. SGP Rijssen-Holten regelt busvervoer van Rijssen naar Den Haag. Gaat u mee?

Het initiatief van de Mars voor het Leven krijgt landelijk steeds meer aandacht. Als plaatselijke SGP kiesvereniging ondersteunen we dit initiatief van harte. We zetten ons graag in om onze leden en belangstellenden op een gemakkelijke manier aan dit stilzwijgende protest deel te laten nemen. Via dit bericht nodigen wij u van harte uit om deel te nemen aan de Mars voor het Leven.

Lees verder onder de foto

Mars voor het Leven

120 kinderen per dag!

Het van God gegeven leven is een kostbaar geschenk en heeft bescherming nodig. Abortus, het beëindigen van ongeboren menselijk leven, is echter wett elijk toegestaan in ons land. Per werkdag worden 120 kinderen geaborteerd. Dat zijn ruim 30.000 kinderen per jaar!

Door de Mars voor het Leven te organiseren wordt een signaal afgegeven aan overheid en de
samenleving dat ook het ongeboren leven beschermwaardig is. Op deze bijeenkomst luisteren we naar diverse sprekers, waaronder onze fractievoorzitter in de Tweede Kamer Kees van der Staaij.

Gemakkelijk, samen en met korting naar Den Haag

U kunt op eigen gelegenheid reizen. We zouden het echter mooi vinden als we ook als Rijssenaren gezamenlijk richting Den Haag reizen. Vanuit de kiesvereniging organiseren wij  busvervoer vanuit Rijssen naar Den Haag. Als u daar gebruik van wilt maken vragen wij u zich uiterlijk 1 december aan te melden via secretaris@sgp-rijssen.nl.

Om 08:30 uur vertrekt de bus vanaf de parkeerplaats bij station Rijssen (aan de Reggesingel) richting Den Haag. Wij verzoeken u om 8:15 uur aanwezig te zijn zodat we op tijd kunnen vertrekken. De verwachting is dat de bus rond 18:30 uur weer terug is in Rijssen. Voor deze reis wordt een bijdrage gevraagd van 10 euro per persoon boven de 12 jaar. Voor kinderen wordt een bijdrage van 5 euro gevraagd. Graag ook deze bedragen contant meenemen op 9 december.

Aanmelden:

Stuur de volgende gegevens naar secretaris@sgp-rijssen.nl:

• Onderwerp: aanmelding busvervoer Mars voor het Leven
  • Voornaam + Achternaam passagier(s)
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Aantal passagiers onder de 12 jaar, aantal passagiers boven de 12 jaar

Als u niet in de gelegenheid bent te emailen kunt u ook bovenstaande gegevens op briefpapier schrijven en bij onze secretaris door de brievenbus doen bij Beatrixstraat 11 in Rijssen.

Wij zien uw aanmelding graag tegemoet!