30 december 2017

Lees de nieuwe editie van onze SGP-krant!

Download hier onze nieuwe SGP-krant!

Met een intervieuw met lijsttrekker André Scheppink en kennismaking met onze kandidaten en onze speerpunten.

Nieuwjaarswens

De jaarwisseling is een moment van zowel reflectie als vooruitzien. Als SGP-fractie kijken wij terug op een periode waarin de gemeenteraad en het college op een goede manier mochten samenwerken. Wanneer we vooruit kijken, zien we de naderende gemeenteraads-verkiezingen. In de gemeentelijke politiek wordt 2018 een spannend en interessant jaar. Goede politieke verhoudingen zijn essentieel voor het goed functioneren van de gemeente. We hopen op een periode waarin we belangrijke stappen kunnen zetten in zaken die er echt toe doen, zodat onze gemeente toekomstbestendig blijft. Met oog voor essentie, dus.

Er is echter meer dan het materiële. ‘Oog voor Essentie’ betekent ook dat we dé Essentie van het menselijk be-staan niet uit het oog moeten verliezen. In de kersttijd gedenken we hoe God Zijn Zoon naar deze aarde stuurde om in zichzelf verloren mensen zalig te maken. We wensen alle inwoners van Rijssen-Holten en het bestuur van onze gemeente een goed en bovenal gezegend 2018 toe, en wel in het bijzonder met oog op dé Essentie.