28 maart 2018

Koninklijke onderscheiding voor Gradus Kreijkes

Op 27 maart 2018 nam Gradus Kreijkes afscheid van de gemeenteraad, na 20 jaar raadslidmaatschap voor de SGP. Bij zijn afscheid werd hij benoemd tot lid in de orde van Oranje-Nassau. Het bestuur en de fractie van SGP Rijssen-Holten feliciteren Kreijkes, danken hem voor al zijn werk en wensen hem alle goeds, samen met zijn dierbaren.

Sinds 1998 maakte Kreijkes deel uit van onder andere het AB van de Regio Twente, was voorzitter van de commissie Grondgebied, plaatsvervangend voorzitter van het Presidium en de raad, lid van de werkgroep Duaal begroten en voorzitter van de werkgeverscommissie. In totaal was hij 7287 dagen lid van de raad. Kreijkes was bij zijn afscheid ook het enige lid van de gemeenteraad die betrokken was bij de besluitvorming over de fusie tussen Rijssen en Holten.

Ook Willemien Riezebos (ChristenUnie) en Isa Kahraman (CDA) werden benoemd tot lid in de orde van Oranje-Nassau.

{iframe=https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FSGPRH%2Fposts%2F928031417374617&width=500&width=500&height=702}