HomeActueelMars voor het Leven: nog enkele plaatsen in de bus!

Mars voor het Leven: nog enkele plaatsen in de bus!

Publicatiedatum: 4 dec. 2017

D.V. zaterdag 9 december a.s. is de Mars voor het Leven in Den Haag. SGP Rijssen-Holten regelt busvervoer van Rijssen naar Den Haag. We hebben inmiddels flink wat aanmeldingen binnen! Er zijn nog plaatsen over. Reageer snel! Vol = vol.

U kunt op eigen gelegenheid reizen. We zouden het echter mooi vinden als we ook als Rijssenaren gezamenlijk richting Den Haag reizen. Vanuit de kiesvereniging organiseren wij  busvervoer vanuit Rijssen naar Den Haag. Als u daar gebruik van wilt maken vragen wij u zich aan te melden via secretaris@sgp-rijssen.nl.

Om 08:30 uur vertrekt de bus vanaf de parkeerplaats bij station Rijssen (aan de Reggesingel) richting Den Haag. Wij verzoeken u om 8:15 uur aanwezig te zijn zodat we op tijd kunnen vertrekken. De verwachting is dat de bus rond 18:30 uur weer terug is in Rijssen. Voor deze reis wordt een bijdrage gevraagd van 10 euro per persoon boven 12 jaar. Voor kinderen wordt een bijdrage van 5 euro gevraagd. Graag ook deze bedragen contant meenemen op 9 december.

Aanmelden:

Stuur de volgende gegevens naar secretaris@sgp-rijssen.nl:

• Onderwerp: aanmelding busvervoer Mars voor het Leven
  • Voornaam + Achternaam passagier(s)
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Aantal passagiers onder de 12 jaar, aantal passagiers boven de 12 jaar

Als u niet in de gelegenheid bent te emailen kunt u ook bovenstaande gegevens op briefpapier schrijven en bij onze secretaris door de brievenbus doen, Beatrixstraat 11 in Rijssen.

Wij zien uw aanmelding graag tegemoet!